Sunday, April 05, 2009

Ujibakat Anak Wayang!


KUALA LUMPUR, 2 APRIL 2009 : Jika anda berbakat dalam bidang lakonan, inilah peluang keemasan untuk anda mencuba nasib dalam program realiti TV terbaru terbitan Astro Ria dan Prima, Anak Wayang.

Untuk makluman anda, sesi uji bakat untuk Anak Wayang akan bermula pada hujung minggu ini di Johor Bahru, diikuti Pulau Pinang dan Shah Alam pada minggu-minggu berikutnya.

Dengan lebih tepat lagi, ia akan bemula di Hotel Grand Paragon, Johor Bahru pada 4 & 5 April 2009; seterusnya Bayview Hotel, Penang pada 11 & 12 April 2009 dan akhir sekali di Shah Alam City Centre, Shah Alam, pada 18 & 19 April 2009. Kaunter pendaftaran bagi setiap sesi uji bakat akan dibuka mulai jam 9 pagi .

Pertandingan ini terbuka kepada warganegara Malaysia berumur antara 18 - 35 tahun dan tidak terikat dengan mana-mana kontrak syarikat produksi drama mahupun pengurusan artis. Mereka yang berminat hanya perlu datang uji bakat dengan membawa salinan kad pengenalan serta 2 keping foto berukuran 4R (gambar profil dan paras pinggang).


Pengarah Eksekutif Astro Entertainment Sdn Bhd (AESB), Zainir Aminullah, sebelum ini berkata, "Semenjak Astro memperkenalkan program realiti TV popular Akademi Fantasia, ia berjaya melahirkan bintang-bintang dalam bidang nyanyian manakala pelawak-pelawak versatile pula digilap dalam program Raja Lawak.

"Ia membuktikan Astro berjaya dengan fomulanya tersendiri bagi menyokong industri hiburan tanahair," kata Zainir.

Antara yang terbabit dalam sesi uji bakat itu adalah pelakon Fauziah Nawi dan Faizal Hussein. Jadi datanglah mencuba nasib anda, mana tahu anda akan dapat bertanding dalam program realiti di Astro Ria dan seterusnya berlakon drama bagi saluran Astro Prima.


Source: Murai.com.my

No comments: